Enviat per: ampaceipescolamarina | 16 Desembre 2009

ASSEMBLEA GENERAL AMPA ESCOLA MARINA DEL DIA 11/11/2009

ASSEMBLEA GENERAL AMPA ESCOLA MARINA 11/11/2009
Primerament, des de l’AMPA, volem agrair a tos els assistents la vostra participació en aquestes assemblees, que creiem que son d’igual importància que d’altres reunions a les que se us convoquen durant el curs i es per això que per tos aquells que no vau poder assistir us volem fer arribar aquest resum, per informar-vos de tot allò del que es va parlar.

  1. La directora del centre, Sílvia Guillamot, va assistir per reforçar la iniciativa d’aquest curs de repartir les festes escolars per classes. Aquesta idea ve donada, doncs no som prou membres per poder organitzar-les amb la qualitat que desitgem. El que es pretén es aconseguir una major implicació per part de més pares/mares/tutors en les activitats promogudes des de l’AMPA i suggerides des de l’escola i que tots aquells que ens demaneu col·laborar d’alguna manera puntual tingueu l’oportunitat de fer-ho.
  2. Es va explicar com havien quedat repartides les festes:
data festa proposta o suggeriment de col·laboració curs encarregat
 27 de novembre dia de la ciència
  • xocolatada
3r i 4t
 21 de desembre nadal
  • berenar nadalenc:

menjar típic de Nadal

P5A i P5B
13 de febrer carnestoltes
  • tallers de disfresses
  • participació al Carnaval de l’Ajuntament com a comparsa d’escola
1rA i 1rB
12 de març english day  

  • venda de llibres i jocs en anglès
  • obra de teatre o espectacle en anglès

 

2n
 4 de juny dia de l’esport
  • jocs tracicionals
  • sopar
  • actuació o espectacle o animació
P3A – P3B – P3C

P4A – P4B

  1. S’informa que ja està disponible la Loteria de Nadal i que es pot demanar als delegats de classe o a l’AMPA. Es reparteixen talonaris entre els assistents.
  2.  Ens vam presentar els membres de l’Ampa assistents i vam explicar a quina comissió pertenyiam i quina feina hi desarrollavem ( a la web esperem penjar tota aquesta informació). S’informa que hi han pendents dues vacants a la Junta de l’AMPA, tressorer i secretari  i que al final farem una el.leccio dels nous membres.
  3. Resum dels comptes des de novembre del 2008 fins novembre del 2009. Expliquem quines despeses hem tingut com són festes, donacions que ens demana l’escola…….. I els ingresos que son a travès de les quotes de socis, la subvenció de l’Ajuntament, el petit guany de les festes. Expliquem que l’AMPA no busca guanyar diners en cap de les activitats que realitza, sinó que tots el guanys d’aquest tipus de festa es reinverteixen en forma de material per la nostra escola. Exemples: festa de la música guanys destinats a l’aula de música, venda de llibres per Sant Jordi, guanys destinats a la biblioteca de l’escola. Hi ha comentaris de la poca inversió a nivell de la generalitat/ajuntament que hi ha cap a l’escola, e inclús una proposta de destinar un % dels ingressos cap a l’escola en forma de material i no fer tantes festes. Des de l’AMPA hem calculat que es va destinar la mateixa proporció de diners cap a coses que ens demana l’escola (instruments, llibres, jocs al nadal, un monitor per les colònies…….) que el que s’ha invertit a totes les festes de l’escola. Es veritat que no contemplem un % però sempre que ens demanen alguna cosa hem mirat de fer-ho arribar.
  4. Es va informar de la Comissió d’ajudes, que hem hagut d’iniciar degut a la demanda des de Serveis Socials. Hem deixat clar que nosaltres no donem ajudes, es des de S.S. que ens demanen determinades ajudes i que aquest any el finançament d’aquestes són per haver destinat el 5% dels ingressos de les quotes de socis i pel que es va recollir a la Guardiola solidaria a la festa de fi de curs i que hi serà present a totes les festes.

 

  1. Precs i preguntes. Ens demanen equipar el teatre i us fem saber que hem demanat un pressupost per un taló, però fa falta il·luminació, so,….. mobiliari, anirem contribuint a poc a poc (acceptem idees). No hi ha ningú que es presenti els càrrecs de tresorer i secretari, pel que continuen vacants. Demanen que disculpeu si ens falta professionalitat, però recordeu que som pares com vosaltres, amb el mateix temps disponible que vosaltres i intentem fer-ho el millor possible.
  2. Tornem a agrair a tots la vostra assistència i us recordem que estem treballant perquè estigueu informats de tot el que fem a travès de la web. Entreu i trobareu aquesta informació i a poc a poc moltes més.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: